Merhaba benim kızım 14 aylık olacak ve son bir haftadır gece uykusuna geçmeden büyük krizlere giriyor asla uyumak istemiyor nemeyi bike reddediyor ki asla öyle bişey yapmaz yani yapmıyordu. Gündüzleri de arada sırada kriz yapıyor ama illa benim dediğim olacak diye çırpınıyor ne yapmam lazım veya normal mi ? Nasıl davranmam lazım ?