Tugbaysima pazar günü hiçbir şeyi yoktu ptesi sabah öksürük başladı aynı akşam götürdüm hırıltı öksürük var dedim o da boğazı biraz kızarmış dedi ve hava ya gönderdi eczaneye gittiğimde calpol , bitkisel ilaç ve antibiyotik yazmış . Geçen ay çok kötüyüdü diş , kusma , ek gıda , pamukçuk, ishal , iştahsızlık hepsi bir aradaydı o yüzden antibiyotik verdiler ve kullandım bu sefer o kadar ağır değil . Ve antibiyotik kullandıkça dieençleri düşüyo sürekli hasta oluyorlar benim de bebekliğim öyle geçmiş antibiyotiğe alıştığım için o yüzden vermek istemiyorum. Evde kendim hava veriyorum nazal yıkama yapıyorum ıhlamur veriyorum pekmez veriyorum inşaAllah geçer