Gece 10 a kadar uyumuyor herşeye direnç memnuniyetsiz sürekli ağlama valla tükendim bi yandan evden çalışıyorum bi yandan ek gida ve tek başımayım ne zmn duzene girecek, iki saatte bir kesin uyaniyo emmek istyo memeyi cekince de çıldırmis gibi agliyo napcm ya diş desen hala çıkmadı saat başı uyu uyan valla tersim şaştı:( gündüz çok mu uyuyo anlamıyorum ki 3 saat toplam uyuyo bazen de şekerleme gibi yarim yarim uyuyo uyanıyor hemen of bi yardim edin yıldımm:(