Kızlar bebeğim 3 gün sonra 2 aylık olacak inşallah ve araştırma yaparken gece uykularinin 6-7 saat olabilecegini o uyanmadan uyandirmamak gerektiği yazıyordu ben geceleri uç saatte bir kaldırıp emziriyorum yani artik yavaş yavaş kendisi uyanmasını mi beklemeliyim sizler nasıl yaptınız tecrübelerinizi paylaşır misiniz 😇