Nvndmr ben de ne yaptıysam mama almadı,ben de ek gıdaya başladım. Bı kaç gün tadım yaptım sonra, muhallebi tarzı ve çorba gibi yapıp vermeye başladım, sütüm az olursa da gece muhallebisi yapıyorum irmik yada pirinç unundan o şekilde doyurmaya çalışıyorum en azından, sütün azalması beni kötü etkiledi malesef😑