Yusufefem Bkwk mikrop kapmistir b3nim oğlumun da yeni oldu damla kullandım geçti şükür gündüz çapak çıktı gece uyudu sabah bir uyandı gözleri yapışık o kadar çok çapak olmuş
Bkwk Yusufefem Bizimde aynı şekilde oldu damla krem kullandık geçti şükür teşekkür ediyorum.Geçmiş olsun