Bir_anneyim Arkadaşlar ben öğretmenim atanmak istiyorum eş durumu olayı nasıl oluyor atansam şayet nasıl gelişiyor bu uygulama yeni sistem nasıl bilen biri beni aydınlatırsa çok sevinirim