Cnsymc Her şey zamanını bekler demek ki ikinci bebişin zamanı bu zaman sakın üzülüp kendini yorma, zor ama mucize onlar doğunca vicdan yapıyor insan bende ikinci kızıma kaza ile hamile kaldım hiç istemedim. Düşünmüyordum çünkü ama şimdi iyiki diyorum ve öyle düşündüğüm için hep kendimi suçluyorum. Düşük tehlikem olduğunda yatmasam düşse falan diyordum Allah korkuma ilaçları içtim falan böyle şeyler düşündüğüm için bile çok vicdan azabı çekiyorum.