Mavi10 Sütüm tazyikli bu aralar öyle olunca bebeğim içmek istemiyor ağlıyor neden tazyikli oldu bilmiyorum yani hep böyle değildi bu durumda olan var mı
ebr1 Mavi10 Benim sütüm de tayzikli geliyor. Bazen ememiyor. Sağıp veriyorum böyle olunca. Aç kalmasın diye