mutlubianneyimm12 5aylık kızım bugün rotateq son doz Bexsero 1.doz oldu Saatlerdir ağlıyor kıpkırmızı oluyor susturamıyorum emmiyor da. (Calpol verdim) Ne yapabilirim lütfen tecrübeli anneler yazar mısınız
tekbasimabakiyorum mutlubianneyimm12 4 saatte bir, bir çay kaşığı calpol. Aşı yeri ağrıyor olabilir oraya da güzelce beze sarıp buz koyabilirsiniz
mutlubianneyimm12 tekbasimabakiyorum evet bacağını oynattıkça ağlıyor calpol verdim ama fayda etmedi sanırım 😢
Beyzaska Bexsero ağır bir aşı bizim ilk dozumuzda da sakinlestirilemez bir aglama durumu olmuştu. 6 saatte bir calpol ve kucakta sakın ortamda gezdirme ile hafiflemisti biraz. Sıkıntı 24 saat kadar sürüyor sonra geçiyor
mutlubianneyimm12 Beyzaska geçecek inşallah çok çaresiz kalıyor insan. Peki diğer dozlarda da bu durumu yaşayacak mıyız