Selam kızlar. 8 aylık bebeğimi hep yanımda uyuttum yatırdım. Eşim bizden ayrı yatıyordu hep. Zarar veririm düşüncesi ile. Park beşiğimiz vardı hep ama ben yatırmıyodum. Şimdi de alıştırmak istiyorum. Nasıl yapabilirim önerisi olan varmı? Dururmu sizce tedirginim