Kumsalsedaa benim bebeğim 48 günlük. İlk 3 gün hastane çıkışı takımlarından giydirdim. Sonrasında hep yarım kollu zıbın. Sadece bu kadar :) kollar bacaklar açıkta; çorap, patik, eldiven vs giydirmiyorum. Uyurken çoğu zaman üstünü de örtmüyorum. Çok şükür şimdiye kadar bir sorun yaşamadık. Sadece banyo sonrası ince penye veya müslin tulum giydiriyorum. Vücut ısısını kontrol altında tuttuğunuz sürece bebeginiz üşümez aksine rahat eder. Bebekler soğuktan değil sıcaktan hasta olurlar demişti doktorumuz.