Kimyager-anne Merhaba bebeğimle ilk defa denize gidecegim denizden çıktıktan sonra nasıl emzire bilirim sadece göğsü yikamak yeterli olacak mi sonuçta plajda dus alamiyoruz ne yapicam bilemiyorum bebegimin mikrop kapmasini istemiyorum
Kiri57 Kimyager-anne göğsünü mutlaka yıka yıkamadan emzirme bence. Mayomu bi çıkarmıştım heryeri yosundu 🫣 karadenizde öyle oluyor tabi. Ama yinede yıkayın.
Zeynepgokce23 Kimyager-anne ben göğsümü yıkamistim biraz kuruduktan sonra tekrar deniz suyu deymeyecek şekilde yikayabilirsin. Tiksinmesinden korktum.
Kuzularinanasi Kimyager-anne ben direk emziriyorum.tuzlu su deniz suyundan zarar gelmez ki.bebek deniz tuzunu yadirgamazsa emzirin .yikamaya gerek yok