Biz de pisikten cektik artık kıpkırmızı yara gibi oluyordu. Mustela bepantol sudokrem bunlar pişik kremi degil, pişik önleyici kremler. Yani pişik olmadan önce kullanırsanız koruma amaclı gibi ama yine pişik olması durumunda artık pişik bakım kremi almalısınız çinko icerikli. Benim kullandıgım madecassol ve oksizinc. İlkini devlet karsılıyor yazdırabilirsiniz. Onu sabah ve aksam kullanıyordum ardından tüm bez acmalarında da oksizinc i sürüyordum. İkinci olan bariyer seklinde altına gecirmediginden ilacın üstüne sürüyordum yoksa ilacın emilimi olmaz. Bu sekilde bezdeki çiş ve kakayı da cilde temas ettirmemiş oluyor. 2 güne kalmadan yaralarımız kapandı ben cok memnun kaldım.