Ay çok mutlu oldum ya inşallah devamı gelir ben doktor eşliğinde yapıyorum ozon tedavisi ve power alıyorum. Ayda 4 ila 8 kg arası verilebileceğini söylemişti doktorum, bugün 27. Günümde tarttılar tekrar 6.700 gitmiş o kadar mutlu oldum ki. Ve gerçekten 6 kilo çok çok fark ediyor insanda. İsteyip yapamayan varsa gerçekten azim etsin. Ben bile kilo verdiysem herkes verir diyorum .