Kgn_021222 Merhaba bebeğimin cildinde önce sivilce gibi sonra bu hale dönüşen şeyler çıktı sağlık ocağına götürdüm böcek ısırmış dedi ilaç verdi ,fakat böcek sürekli aynı yerimi ısırıyor bu çoğalıyor gün gün aynı bölgede artmaya başladı başına gelen var mı?
Ezgiyln Kgn_021222 benim bebeğimin kolu böyleydi alerji doktorumuza götürdüm böcek ısırığı dedi. Böcek bir yeri ısırır vücutta neresi zayıfa orda devam eder sürekli dedi. Bol nemlendirme ve alerji şurubu verdi bana 5 günde geçti şükür. Güneşe çıkmamı yasakladı bide 4 gün asla ter olmayacak günde 3 kez duş
Kgn_021222 hayalperest2310 inşallah başına gelen vardır yarın yine sağlık ocağına götüreceğim farklı bir yere çocuk doktoruna 21 randevu verdi özel hastane burada yok maalesef o zamana kadar daha fazla yayılmaz umarım
Woman35 Uyuz gibi duruyor burada biri fotoğraf atmıştı uyuz teşhisi konulmuş acilen cildiyeye götürün
Kgn_021222 Woman35 ciddiye dolu randevusuz bakarlar mı bilmiyorum sınır bölgesindeyim özel hastane de yok
AliEmirmoms @“Kgn_021222” sivrisinek ısırmış ve şuan sivrisineğin bi çeşidi var o ısırınca böyle yaralar oluyomuş bi hastaneye götürün derim ben bide hergün banyo yaptırın sabunla bol bol lifleyin sineklerde mikropta var sonuçta.. İnşallah geçer 🤲
Kgn_021222 Ezgiyln inşallah öyledir ya uyuz süreci çok korkutucu onunla bu süreci yaşamak yaşatmak istemiyorum
Kgn_021222 Ezgiyln doktora fotoğraf attık o da aynı sizin gibi sinek demiş inşallah bakalım yarın da gerçek gözle görüp ne diyecekler
Aalya Kgn_021222 hafta içi mesai saatleri içinde götürürseniz acil bakmıyor diye biliyorum ama yanıltmıyım polikilinige gidin ,randevu alın veya sıraya girin dıyor
Kgn_021222 Bblt şimdi bir doktora daha fotoğrafını attık o da alerjik sinek ısırığı demiş alerji şurubu stilex kremi kullanmamızı söylemiş yarın sa bakalım ne diyecekler