Ben de 34. Haftamda dogum yapmistim 1 hafta kuvozde kalmisti cocuk doktorumuz gunluk almasi gereken gram hesabini bize söylüyordu hir sonraki kontrole kadar size bunun bilgisini vermis olmasi gerekirdi aslinda, vermediyse doktorunuza yazip bir bilgi alin mutlaka. Ben merak edip kontrol defterine baktim simdi sizin icin kizim 26.09.2021 de 2330gr dogmustu asagidakiler de ilk kontrol kilolari
8.10.2021 2390gr
26.10.2021 3050 gr yani gunluk 41 gram kadar almis. Sizin de muhtemelen buna yakin olmasi gerekir ama her bebegin gelisimi ve intiysci farklidir onu da doktorunuzun size soylemesi lazim. Saglikla buyutun