8 ay boyunca denedigimiz halde bir sorun olmamasına rağmen bir türlü hamile kalamamıştım. Soğan, incir, havuç kürü yaptım 1 ay boyunca bir sonraki ay yumurtlama dönemimin bitiminde kasıklarıma adet ağrısı gibi kramplar girmişti. Akşamları koltukta uyuyakalıyodum. Pazarda turşucunun yanında geçerken kendimden geçmiştim resmen 😅 hamile olabileceğimi aklıma getirmedim çünkü her ay hüsranla bitiyodu. Adetime 1 gün kala dayanamayıp kan tahlili vermiştim. Ertesi gün sağlık ocağına gitmeden evde sonuçlara kendim baktım değerlerimin yüksek olduğunu görünce elim ayağım boşalmıştı 🥺 yere oturup dakikalarca ağlamıştım sevinçten 🥰