Bebeğim 2 aylık enfeksiyon sebebi ile hastanede kalıyoruz dün gece yatış yapıldı ama bebeğim beşiğinde yatmaya alışık olduğu için sanırım hep ağladı uyumadı, anne yanı küçük bir beşik kullanıyoruz eşim eve gidip beşiğini aldı gelirken kaynımda onunla beraber gelmis beşiği odaya çıkarmak için yardım etmeye ama sadece bebeğin anne babası odada kalabileceği için güvenlik kabul etmedi ve arabada kaldı. Gece kendi aramızda saat belirledik nobetleselim diye ben uyudum, bebekte uyuyunca eşimde uyuyakalmış. Saat kaç bilmiyorum gece uyandım kaynım beşiğin yanında durmuş bebeğe doğru bakıyor hafif doğruldum yatakta eşime baktım uyuyor sanki dilim tutulmuş gibi kaynıma sen nasil geldin diyemiyorum kendi kendime diyorum ki heralde eşim uyumak için bebeği sallasın diye çağırdı sonrada geri uyumuşum. Sabah uyandık eşime beni niye çağırmadında kardeşini çağırdın ben sallardım çocuğu dedim oda ben çağırmadımki ama odada gördüm odada dolanıyordu heralde acıktı para istemeye geldi sandım sonra uyuyakalmışım dedi neyse bizde kaynımı çağırdık odaya sabah olduğu için gelebiliyordu dedik sen gece nasıl geldin odaya yok diyor ben gelmedim zaten yasak güvenlik almıyor diyor eşim ben gördüğüme eminim diyor onu bilmem ama ben kesinlikle eminim ya başında durmuş çocuğun yüzüne bakıyordu. Annemde diyor al basması falan gibi bir şeydir odaya okudum üfledim dua ettim annemler falanda okudu ama al basması diye bir şey gerçekten var mı ya ben inanmıyordum açıkçası ama bir açıklama bulamıyorum