birmelekannesi0 hemen bir pedagogla görüşün ilgi eksikliği derler sebebine, süz ilgilendiğinizi düşünüyor olabilirsiniz ama onun isteği farklı bir ilgi türü olabilir, sakın kızmayın. Uyaran veya ilgi eksikliği kaynaklı diye biliyorum, çok sakin bir ortamda büyüyorsa da olabiliyor, bol bol göz teması ten teması yapın kaliteli zaman için neler yapabilirsiniz onun yollarına bakın, çözemediğiniz yerde destek almanız çok iyi olur. Sevgiler💜