Harrye23 Her çocuk mutlaka kendine özeldir ama belirli olması gerekenler var bunlar gecikirse bence ihmal etmeden işin uzmanına gidilmeli en azından bir gecikme varsa önüne geçilir ve anne boşa evham yapmaz. Benim bebeğim 14 aylık 30 kelimeden fazla kelimesi var çoğu bilinçli . 12 ayınıniçindeyken işaret parmağı ile göstermeye başladı ben geç gösterdi diye düşünerek ergoterapiste götürmüştüm ve boşa evham yaptığım işi bilen tarafından söyleyince çok rahatladım ve bebeğime de daha katkılı oldum. Naçizane belki hiçbir şey yoktur ama yine de işin uzmanına gidin derim :)