Oznurkayaa Merhaba. Eşim doğuya gitti ama bu ay maaşı yatmadı bir sıkıntı mı var yoksa yatar mı acaba :(
Ilkbebee Oznurkayaa maaşları yetişmemiştir ay sonuna kadar yetişir biz de geçen sene geldik doğuya ayrılıp başlayış derken maaşlar yetişmedi. Normal yani