Bizimki doğduğundan beri aynı suyu hiç sevmiyo basbasbağırıyo aglamaktan gözleri sisiyo oyuncakla yikama once ayaklarını sokmak kısa aralıkta yıkamak uzun aralıkta yıkamak yok fayda etmedi aynı şimdi sampuanini görünce yikanacagini anlayıp ağlamaya başlıyor bir de ben de burda bekliyim…