marisback Kızlar gece üstüne bir şey örtmeden uyku tulumuyla uyutmak istiyorum. Tog değerleri falan varmış bilgisi olan biri yardımcı olabilir mi? Nasıl bir şey almalıyım önerebileceğiniz var mı? Gece genelde klima 22-23 derecede falan açık oluyor.
Mervetnl marisback bende klima kullanıyorum 26-27 derece en düşük fanda kullanıyorum oda da 27 derece oluyor serin kalıyor tek zıbınla yatırıyorum uyku tulumu alacaktım ama vaz geçtim klima derecesini biraz yükseltirseniz bence tuluma gerek kalmaz
Aynenkanka marisback kolsuz çift kat müslin aldım ama evimiz 27-28 derece oluyor onu giydirmiyorum o yüzden ben tek kat aldım daha sonra onu giyiyor. Sizin için uygun olur çift katlı müslin
Yakamoz__00 marisback trendyoldan muslin tulum almıştımkolsuz normal pijama üstüne giydiriuirum üstünü açtı kapadı derdi olmuyor. 25 26 için uygun.
Deletedmom_79 marisback bende müslinlere baktım burada görünce ama bacaklarına kadar kapalı onlarda. Çıplak yatır😅
marisback Deletedmom_79 kız hasta olursa diye korkuyorum ya klimadan gerçi kapak kapalı çalışıyor ama