Alya18 Kızlar bebeğim bugün tam 6 aylık doktor kontrolümiz vardı 7.705 kilo çıktı doktor az bulduğunu söyledi ve aklıma takıldı sizin bebişleriniz kaç kilo ek gıdaya yeni başlıyoruz özellikle kilo aldırır dediğiniz bir besin varmı
kizinaasikbiranne Alya18 5,5 aylık en son 6500 gr’dı bebek obezitesi olabilir dedi doktoru diyet verdi bakalım 6. Ayda ne kadar vermiş olucak.
ALPARSLAN_bey Alya18 3 aylıkken 8400 di 3 gün sonra 4 aylık oluyoruz bakalım kaç kilo olduk ebe ne yedirdigimi merak ediyor😅😅sadece anne sütü alıyor 🧿🧿
Alparslan_23 Alya18 benimde bebeğim 6 aylıktan 2 gün onde tartıldı 7500 çıktı gayet normal güzel dedi. Hatta bı tablo gösterdi bana bu ayda ortalama 7.400 yazıyordu. Alt sınırı üst sınırı vardı ama tam hatırlamıyorum benimki sınırda olunca o kalmış aklımda
Deletedmom_116 kizinaasikbiranne şaka misiniz? 5.5 aylık 6500 se ortalamanın altında bile sayılır ne obezitesi?
Xeyriw kizinaasikbiranne ne obezitemi?,benim bebeğim 5 ay 8gunkukken 7.300du kilosu çok güzel dedi doktoru 4aylikken 6.500du nasil bu mantikla obezite diye bilir anlam vermedim
Baltopu ALPARSLAN_bey bizimde sizinle aynı sayılır bu ay bna az emiyor gbi geliyor ve ilk zamanki kdar almadı gbi sizinde mi öyle
Sebiyeldaanne ALPARSLAN_bey ya bizim hemşireler neden bir şey demiyor delircem dün iki ay kontrolünün vardı 6900 çıktı kilomuz 3720 doğum kilosu bana bir şey demedi gelişimi iyi dedi mama verdiğimi düşündü anne sütü dedim iyi gayet dedi ben de korkuyorum yemin ederim obeziteden
kizinaasikbiranne Deletedmom_116 bende öyle dedim doktora hayır bebek obezitesi dedi 🤦🏻♀️ anlamıyorum valla aile hekimliği ortalamanın alt kısmında kalıyor diyor bilmiyorum ve bebeğim gerçekten kilolu değil sırf 2460 gr doğdu diye obezite diyorlar doğum kilosuna göre öyle söylüyor galiba
marisback kizinaasikbiranne hemen başka bir doktora gitmenizi öneririm. Hele sadece anne sütü alıyorsa ne diyeti.
Deletedmom_116 kizinaasikbiranne bencede başka doktora gidin. Obezite nedir ya saçmalamış. Doğum kilosuna göre bile olsa ne güzel işte akranlarını yakalamis kilo olarak. Anne sütü alıyorsa ne alaka diyet ayrıca.
Benmerve kizinaasikbiranne ya saçmalamış doktorunuz… benim bebeğim de prematüre 34 haftalık 2375gr doğdu dün tam 3 aylıktı 6100gr çıktı. Kilolu ama sadece emdiği için sorun yok dedi. Biber dolması diye de sevdi 😂
Baltopu kizinaasikbiranne benim 9 kilo dört aylık kesin obez o zaman,ya öyle seymi olur dinleneyin doktoru..ben obez olacak diye korkuyordum doktor anne sütü alan bebek obez olmaz dedi bol bol emzir dedi
1aysekaplannnn Alya18 gayet normal bence kilosu benim kızımda 6.ayinda 8.200 çıktı ama baya tombik bir bebek ayina göre ileride seninki tam iyi yani
Birkullanici kizinaasikbiranne şaşırdım vaşla iaka gibi geldi😅benim bebeğim bir aylıkkenn o kilodaydı😅
Dondurmalikahve kizinaasikbiranne Yorumu görmeden çapa dedim, bebekken banada yanlış ilaç vermiş çapa da bir doktor hem mi aynı olur doktorları
Birkullanici kizinaasikbiranne sanmam canım ya bence başka bir doktordan görüş al. Çünkü doktorlarda da görüşler çeşit çeşit