Arkadaşlar yaşadığım tecrübemi paylamak istiyorum işinize yarar,
Kızım balgamı vardı atamıyordu doktor ya grip geçiriyor yada alerjik dedi.
Doktora götürdük sıprey verdi ve alerji ilacı verdi onları kullanıyoruz ve
serum fizyolojik ile yan yatırıp burunlarını açıyorum. sonra biraz daha sıkıp çekiyorum aspiratörle çektikten sonra mutlaka yan yatırmadan genize gidecek şekilde yine sıkın bogazındaki balgam yumuşasın
iki sırtına vurun ama çekmeyin
ve aynı zamanda evi sürekli havalandırıyorum ceyranda kalmayacak şekilde odasını mutlaka havalandırıyorum.
oda ısısı 22 23 derce
nemi 50 60 arası tutmaya çalışıyorum
çok sıcak olursa terler ve terini üzerinde soğutursa iyileşmez.
kalın giydirip aynı zamanda battaniye sarmayın terletirsiniz.
nevresimi olsun ve en önemlisi yün yorgan kullanın tek onu atın kenarları sıkıştırın ve yan yatırın ve onu sabitleyin benim yandan destekli yatağı var onun içine koyuyorum sıkışıyor orda yorganı üstüne atıp sıkıştırınca kımıldayamıyor yan yatırın dememin sebebi balgamı varsa sırt üstü yatırınca balgamı bogazında olduğu için onu boguyor gibi uykudan uyandırıyor huzursuz olur yan yatırınca rahatsız etmiyor ( bu arada bebeğim iki aylık)
tulum giydirmeyin yün yorgan ısıtıyor.
Uyanınca onu saracağınız battaniyeyi yorganın altına koyun uyanınca sıcak sıcak sarın geceleri uyanınca battaniyeye sarmayı unutmayın inşallah işinize yarar Yavrular iyileşir