BusraElaa aynı sorunu ben de yaşadım hatta sivilce gibi kabardı daha sonra açık yara halini aldı ve yayıldı.Tüm kremleri denedk en ucuzundan en pahalısına kadar.Tek fayda eden bepanthol onarıcı bakım kremi oldu.Hala daha kullanıyorum her altını değiştirdğimde.Pişiği falan kalmadı ama bu şekilde pişiği olan bebekler hgenelde hassas cilde sahip demekmiş o yğzden tekrarlamasn diye sürekli kremliyorum.Stok yaptık kremlerden :) mutlaka deneyin birçok kişiye önerdim 3-5 sürüşte bitip gidiyor eser kalmıyor.