Oğlum bu ayın 22sinde 1 yaşına giricek hala hiç dişimiz yok. Sabha uyandığımda üst damağında iki büyük diş izi gibi eti şişmiş vede morarmış. Doktora sordum diş eti kanaması olmuş diyip bir jel verdi bir hafta sür dedi. Bugün aldım sürdüm ama hiç başına gelen var mı :( ? Birde konuyla alakasız ama banyodan çıkınca devamlı elleri ile kulakalrini kapatıyor ezan okur gibi sizce nedendir bu