stellamm Bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor iki gündür kabızlık var gaz çıkarıyor artık zorlanıyor ıhlıyor zeytin yağı içirdim duş aldırdım ama daha birşeu yok önerisi olan var mı acaba
BabyBaB stellamm bize doktorumuz anne sütü alıyorsa bir hafta kadar bekleyin sonra müdehale edin diyordu yeteri kadar beslenmiyorsa da kaka yapmıyorlarmış
stellamm BabyBaB ek gıdaya geçtik ki tadımlara başladık sonra ilk defa mama verince anafilaktik şok geçirdi şuan yasak herşey yarın tahliller yapılacak o sebeple birşey de yapamıyorum zorlandığını görünce üzülüyorum
Fatma-1234 Sadece anne sütü alan bebekler de iki günü normal diyorlar doktorlar benim bebeğim de anne sütü alırken 7 8 gün yapmadığı oluyordu
Yaren1903 6 aylıkse eğer çok normal. Benim bebeğim 8 aylık oldu 4.ayından itibaren kabız. Sadece fitil ile yapıyor. Birde ek gıdaya yeni başlama döneminde de çok oluyor kabızlık. Çilek ve avakado tatdırdıysanız eğer kabızlığa iyi gelir. Muz vermeyinn
stellamm Yaren1903 anladım alerjik şok geçirdiği için şuan zaten hiçbirşeu veremiyorum sadece anne sütü zeytin yağı içirdim sadece