Bebeğim 36 günlük. Emziriyorum altını temizliyorum gazını çıkarıyorum kucağımda gezidirip seviyorum sonra yatağına yatırıyorum ağlamaya başlıyor uyumadığı zamanlar hep ağlıyor ne yapacağımı bilmiyorum. En son çok yoruluyor öyle uyuyor ikinci emzirmede. Kucağına alıştırma diyorlar kucağıma almasam aşırı ağlıyor içim elvermiyor. Emizik verdim bir iki emip ağzından atınca daha çok ağlıyor. Tecrübeli anneler ne yapmalıyım bebeğime nasıl davranmalıyım 7-24 kucağımda tutamam yemek bulaşık çamaşır kalıyor sürekli ilgilenince. Kimisi diyor yatağa yatır işleri yap ağlasın dursun ciğerleri açılır diyor denedim 5dk zor dayandım o ağlamasına içli içli ağlayınca. Kafam karışık ☹️