Adenkom Hanımlar bebeğim 5aylık bugün ilk doz menenjit aşısı oldu rota 2.doz ile beraber ama rota ilk dozu bi şey yapmamıştı muhtemelen menenjit aşısı yapıyor aşıdan 2saat sonradan beri sürekli ağlıyor mutsuz, her yeri ağrıyor gibi ya başına gelen oldu mu çok korkuyorum 😞
BabyArel Adenkom dün oğlumda bexsero oldu hala huysuz ve mutsuz normal bir durum ateşi olmadığı müddetçe endişe etmeyin naçizane tavsiyem bu aşıları aynı gün yaptırmayın ağır gelebiliyor
Basraaa45 Adenkom 2 gün ağladı oğlum gece koynumda yttı sürekli poposuna pışpış yaptım mızıldadı sabaha kdar ikinci dozu var haftaya ürküyorum aynı olacak diye
2cocuk1kopek Adenkom dün bizim de 5.ay menenjit ve rota 2.doz aşıları yapıldı. 3.ayda yapıldığında daha ağrılı ve ateşli geçmişti. şimdi huysuz ve huzursuz ama ateş yok neyseki. Sizin de yarına birşeyi kalmaz inşallah. Menenjit ağır bir aşı evet ama çok da önemli dozları atlamayın bence.
Adenkom BabyArel ya doktora kalsa 3.ayda yapacaktı bu ay başlayalım geçe kalmasın dedi 7.ayda da nimenrix ile bir olacaktı sanırım onu erteleteceğim mahvoldu çocuk
nibado Bizde 36 saat sürmüştü huysuzluk hali :( biraz sabredin sık sık ateş kontrolü yapın ağrı kesicilerle rahatlatabilirsinix
Adenkom nibado bexsero için 5 7 13.ay , nimenrix 7 13 dedi doktorumuz. ateş olacağını söyledi ama hiç bunkadar ağlama beklememiştim ya gözlerinden yaş akıp duruyor
nibado Adenkom bize de 5,7,9,13 . ay bexero yazdı doktor ama kimisi de 5,7, 13 yaptırıyor siz gibi. Bebeğimin canı fazladan yansın istemiyorum ama neye göre bu doktorlar 3-4 doz olmasına karar veriyor onu da anlamadım :(
Adenkom nibado bexsero maximum 3doz yapılmıyor mu ya osman gönülalın videoda daöyle diyordu sanki🤷🏻♀️
Basraaa45 Adenkom dozların hepsinin yapılması lazım aşının koruyuculuğunun olması için eksik doz olmuyo maalesef rahatça atlatsınlar bebelerimiz aşının etkilerini valla üzülüyor insan çare bulamayınca ağlamasına
nibado Adenkom başlangıç ayına göre değişiyor bir de her doktor farklı doz yaptırıyor biz de anlamadık :/
G_MERAL Adenkom bizde 2. Dozunu dun vurulduk gece boyu hiç uyumadı bebeğim ateşi vardi ama çok değil 37 civari idi olabilir demişlerdi bu günde huzursuzluğu devam etti hiç birseyden memnun değildi sürekli ağlamaklı idi hiç birsey yemedi bu arada oğlum 9aylik bize 7, 9, 13 aylarda yapilmasini planladık 5 doz olarak 7 aylık olan nimenix ile bexsero birer gün arayla olmuştu nimernix çok ağır değil ama bexsero bize de ağır geldi
2cocuk1kopek nibado 3 ve 5.ayda oldu. Sonraki doz 7.ayda. 1 yaşından sonra da 1 doz yapılacak ama o bexsero mu hatırlayamadım şimdi. Toplamda 7 doz diye konuştuk doktorla bexsero+nimenrix.