Kızlar oğlum 9 aylık ve katılma nöbeti yaşadı internette öyle yazıyor belirtilerine bakınca. İlk kez başıma geldi. Bugün yatırdım diye ağladı sonra bi anda gözleri kaydı mosmor olup ağlamaya devam etti kendini kitledi kucağıma aldım sırtını sıvazladım düzeldi ama başını direk omzuma attı böyle halsiz bir şekilde sonra rengi bembeyaz oldu halsiz gibiydi sonra biraz geçince düzeldi bu hep böylemi devam edecek düzelmez mi acaba ya? Çok korkuyorum bişey olucak diye çok panik oluyorum Allah göstermesin ben yokluklarına dayanamam