Mrb kızlar 4 aydır doğum yapmışım, doğumdan sonra göbeğim çok sarktı eşim de bundan çok rahatsız oluyor ben eşimle sevgiliyken ben 53 kiloydum beni çok beğeniyordu şimdi ise 66 kilo oldum dogumdan sonra ama eşim istemiyor kilomu özellikle göbeği mi çok sarkmış diyor ne yapmalıyım yardım edin !!!