ikibebebiranne_ renk tutması için açıcı uyguladıkları için o saçın yapısını bir nebze bozuyor ve saçın kayganlığını azaltıyor. Yani kayganlık derken nasıl anlatayım 😂 tarağı saçınıza sürdüğünüzde dipten uca kolayca gider ya. Açıcıyla boyanan saçta bu hali bozuluyor o da taramayı zorlaştırıyor. E sarı saçta da mecbur açılacak saç