8 ay 14 günlüğüz 4. Ay uyku gerilemesinden sonra uykularımız baya bir düzenliydi öğlen 2 uyku yapıyorduk akşamda en geç 9 da uykuya geçiyordu ama dünden beri uykuya geçerken ortalığı yıkıyor ağlama krizleri uyumak istememeler 4-5 saat uyanık kalıyor uyuduğunda da en fazla yarım saat 40 dk ayağımda sallamaktan yoruldum artık 😒😒