Artbr 19 aylık 2 aydır hergun herseye ağlıyor ağrı kesıcıyle yatıp kalkıyorum kayınvalıdem esımden için 3 saat koltukta öyle oturur oyuncakla oynardı diyor ben 2 yaşında sokakta tek oynadığımı bılıyorum bu zamanın çocukları neden böyle bılmıyorum eskıden atak da yokmuş aşıda artık bunlara bağlamaya başladım