Emsa Bizimki daha 8 bucuk aylik oldu kapanmadi erken kapanmasini beklemiyorum ama siiznkiler ne zmn kapandi bizimkinde dis te yok daha😊
Dln Emsa zaten bingildak erken kapanmazki.erken kapanirsa sorun teskil edebilir.10 aylik kizim hala acik azda olsa
Gulnuraraserol Emsa tamamen 18. Ayında kapanırmış bende doktorumuza sordum oğlum 13 aylık henüz tamamen kapanmadı
Omerligunler Aylingneess bizimkide öyle kafa ölçüsü her ay düzenli büyüyor çok şükür kafa ölçümü kaç 4 aylık 8 temmuz doğumlu benim ki 4 aylıkken 41.5 tu
Aylingneess Emsa 3buçuk aylıkken doktoru kapanmaya başlamış dedi ama bi sorun yok kafası gelişiyor dedi 10gün önce sağlık ocağındaki ebe baya daralmış bebeğim şuan 4buçuk aylık erken kapanmaması gerekiyor bebeğimin sürekli kafa gelişimine bakılıyor o yüzden
Emsa Dln evet bende duymustum bunu hemsire bana dvit i kullan dedi kapanmamis bingildagi dedi ben ztn ara ara veriyodum az bisey kalmisti
Emsa Gulnuraraserol aynen hatta erken kapanmasi pek iyi degilmis derler bingildagi kapali dogand da var bisey olmuyor allah izin vermedigi surece ya
Emsa 23zumra elle kontrol ediyosunuz da ben bingildaga pek dokunamam hatta birinin dokunmasjnda n da korkarim hemsire fln dokunurkn tuylerim urperir hafifce basina dokunun ordaki yumsaklik yoksa kapanmis demektir
Aylingneess 23zumra hiç bilmiyorum ben bakmadım açıkcası kızımın kafasına doktorlar elleriyle elliyorlar heralde o yumuşaklık gidince kapanmış oluyordur
Senayy Biz 3 aylıkken kapanmala başlamştı şu an 4 aylığız az kaldı kapanmasına doktor sorun yok bazı bebekler erken erken kapanır demişti
23zumra Emsa tesekkur ederim aynen bende cok korkuyorum gecen hatta kizim kafasin bakiyordum tam o bingildakta damar atiyordu cok korktum
Emsa 23zumra ay ben kimseye degirmiyodum kafasina ya tuhaf oluyorum kafasina dokunuldumu ilk dogdugu siralar hele😁
Busraaltundg Bizimki 4 ay 27 günlük az kalmış kapanmasına doktora götürdüm erken die tahliller falan yapıldı çok şükür bişey çıkmadı
Omerligunler Minikerkegim şuan kaç aylık kafa çapı kaç kapandıktan sonra büyümeye devam ettiyse sıkıntı yok diyo dr lar