bebedoormom4 burada değil mi sanki. Bugün çocuğu götürdüm 450 tlden 800 tlye çıkmış muayene içeride 5 dakika durdum sadece. Devlete gitsen Suriyeli dolu gitme imkanım da yok. Biz haketmiyoruz devlete gidip de ücretsiz muayene olmayı ağızlarına almışlar bir sağlık paralı bilmem ne? Gittiğinde en azından adan zye ilgileniyorlar buradaki gibi 800 verip 5 dakika içinde çıkartmıyorlar