Aaa kizlar 3 5 lira için deger mi zamciklar bizi yildiramaz ne olsaydi yani kudüs mü düşseydi ezanlar mi sussaydi erkek erkeğe mi evlenilseydi nolmus benzine zam dogalgaza %224 zam geldiyse onlarin dolari varsa bizimde allahimiz var asfasfafagsa (izahı olmayin şeylerin mizahi olurmuş gülüyoruz ağlanacak halimize sonumuz hayrolsun)