Umay123 ben biraz eski usul bıraktırdım 2 buçuk yaşında iken 26-27 aylıktı bıraktı 3 günde hem de
Sen artık büyüdün oğlum abi oldun dedim abi olunca emzik acı olur dedim o görmeden kırmızı toz bibere batırdım emziği
Fark etmeden ağzına verdim acı olmuş ee olmuş dedi bir daha istemedi 3 gün aradı tabi biraz mızlandı ama ee olmuş diye diye uyudu sonrada unuttu