Öncelikle bebeğim 26 günlük onu bir söyleyeyim de herneyse Birkaç gündür gaz sancılarımız vardı bebeğim meme harici bir yerde asla uyumuyordu memeden uyuduğu zaman bir yere yatırdığım an bas bas bağırıyordu çevrede bunu gören insanlar hep aman kucağa alışmış ondan öyle yapıyor vs deyip duruyorlar deliriyorum el kadar bebek ağladığı zaman aman banane ağlasın deyip bırakmam mı gerekiyor mecbur kucağıma alıyorum karnını doyurmak için olsun sakinleştirmek için olsun sakin olduğu zaman zaten yattığı yerde uyanık da olsa kendi kendine oyalanıyor huysuzlanana kadar almıyorum ama her gören kucağa alışmış diyor hepsini biberonla dövesim var