9 aylık sabahtan beri anne sütü hariç sadece yarım muz yedi gerçekten artık çok yoruldum bişeyler yedirmeye çalışmaktan blw yapıyorum olmuyor kendim yedirmeye çalışıyorum kaşığı çekiyor elimden yemiyor. Sabah omlet yaptım yemedi salatalık peynir vermeye çalıştım onları da yemedi öğleden sonra muz verdim onu da doğru dürüst yemedi de işte yarısını anca yedi. Akşam da kıymalı patates yaptım ezdim püre haline getirdim yine yemedi sürekli bişeyler hazırlayıp çöpe döküyorum çok sıkıldım artık bu durumdan ya düzelir mi ne zaman düzelir nasıl sevdirecem yemek yemeyi ya. Çok sık emiyor aç olduğunu düşünüyorum çok rahatsız hissediyorum vicdanen. Ek gıdayı bir türlü sevemedi. Bu arada kilosu 10.200 doktor iyi olduğunu söyledi ama yine de günde bir yemek kaşığı kadar bile ek gıda yediremiyorum. Siz neler yaptınız ek gıdayı sevdirmek için?