Bebeğim erkek. 13 Aylık ilk 10,11 aylıkken mama anne baba derdi. Şimdi 1 yaşından beridir canı isterse sadece anne diyor. Normalde her ay 2,3 yeni kelime öğrenmesi lazımmış. Hem öğrenmiyor hemde söylediklerini bıraktı aylardır. Sizce zamanı var mı erken mi daha