mhramom bende kullanıyorum 3. Gebeliğim diğer ikisinde de kullanım da ama bunda mesane yapısıklığı var dediler bayrama denk geldi doğumum kimse bi açıklama yapmadı acaba korse kullanımından mı oldu dedim napacağımı bilemedim kimse bi açıklama bile yapmadı