Bebeğim daha 3 aylıkken diş çıkarmay başladı şimdi 4 aylık oldu geçen hafta dişi tamamını çıkardı hatta görünüyor şimdi de ikinci dişini çıkarmaya başladı ilk dişinde hiç zorlanmadım ama bu sefer o kadar ağlıyor ki ne yapacağımı şaşırdım doktor bir jel yazdı ilk dişinde faydası vardı bu sefer faydası olmuyor ne uyuyor ne susuyor daha çok küçük olduğu için bir şeyse veremiyorum siz ne önerirsiniz?