tomvejerry Bebeğim emerken uykuya daliyo ama tam değil kızlar o sırada çenesi titriyor nedenini doktora sormayı unuttum sizdede oluyor mu normal mi acaba
Fatmannny tomvejerry benim kızım 10.5 aylık oldu hala bazen titriyor yenidoğan döneminde daha çoktu normal yani
Kiri57 Bizimkinde de oluyordu normal geldi bana zamanla geçti bazen nadirende olsa yapar ama sorun değil gibi geldi.