jap AdaMerveMrv anneni dinle. Bazı doktorlarda sıcak havada verilmesinden yana. Çünkü fazla terleyip su kaybediyolar. Günde 3 4 çay kaşığı verdiğiniz su beslenmesini sıkıntıya sokmaz. İki bebeğimde de verdim
Deletedmom_60 AdaMerveMrv 4 aylik vermiyorm sadece anne sutu eger bebeginin agzi kuriysa az cis yapiyosa susuz kalir ama yoksa anne sutunden zaten alir
Puahahah AdaMerveMrv su verilmeli doktor kendisi soyledi yaz geldi su verin diye bobrekleri kuruyabilirmiş