14senam_06 benjm kızıma da verdi doktor ama ben kullanmadım gun ıcın de yan yatırdım sureklı gece yatarken de yastıkla yatırdım bir ay filan surdu surmedı duzeldı sukur cunku Baska bir hastaneye gttgımde her bebekte olagan bsey oldgunu ılac kullanmamam grektıgını soyledı braz onlara gore agırmıs yan etkileri varmıs ıste kabızlık VS gibi ama tabı sz bilirsiniz yinede her bebekte etkiler fakrlı kimi olur kimi olmaz