Sadesoda yani acil bir şey olmadığı için söylüyorum emzirmeden sonra ya da bebeğiniz biraz daha büyüdükten sonra düşünmez misiniz? Bebeğiniz çok küçük ben okuyunca kıyamadım nolur nolmaz ☺️ diyebilirsiniz sizene diye ama valla dayanamadım 2 aylık çok küçük sadece anne sütü alıyor. Ben olsam sanırım ek gıdasının düzene girdiği en az 9 ayı beklerdim