Ben de 4 ay 20-25 gün civarında başladım. Biz yemek yerken çok hevesleniyordu ilk olarak sebzelerle başladım 3 gün kuralıyla ilerledim. Bal kabağı, havuç, kabak verdim ilk olarak. Sonraki tadımlarında günde iki öğün yaptım (tabii tadım miktarı kadar) ilk öğünde tadım yaptırdım tek sebze veya meyve ile sonraki öğününde daha önce yatırdıklarımı bazen yoğurtla bazen sade verdim. İrmik tam buğday unu pirinç unu gibi malzemelerle muhallebilere 6. Ayında başladım bağırsaklarının hazır olması açısından. Şuan 9 aylık bebeğim yemediği bir şey yok çok şükür. Ek gıda sürecinde başarılar dilerim 🥰🌺